let's wish everyone with..

Friday, January 3, 2014

Hatiku Sakitkah?

Mengapakah mereka kata RINDU adalah perkataan jiwang semata.
Wahai angin lalu, sudikah kau menolong aku? Khabarkan rinduku kepadanya.

Bisikkanlah rasa rindu yang teramat kasih hingga bergetar selurh tubuhnya. 


Aku bukan orang kuat!!
Apatah lagi mempunyai hati sekuat batu. Aku juga insan lemah. punya perasaan. punya naluri           keperempuanan yang amat mendalam. Rindu buat hatiku menjadi sakit, membuatkan aku 'angau'.

   Aku cuba pendam perasaan ini. aku simpan dalam sedalamnya perasaan ini. 
   Tapi hati tidak mampu menolak. Racun itu semakin merebak hingga membisa ke tulang sumsum. 

   Maniskah rindu itu? atau amat cukup untuk membuatkan diri tersiksa?

Semua itu dilema tidak boleh dicabut dengan sewenangnya dari hati yang mempunyai pemikiran kompleks, yang bernama

P.E.R.E.M.P.U.A.N.....akukah??


0 comments:

Post a Comment